tjo tjim

Blir alltid så trött när jag har jobbat tidigt. Blö. Skulle typ kunna gå & lägga mig nu. Stabilt, Emelie. Men jag ska nog lyckas vara uppe lite längre, förhoppningsvis ;)

Dagen har dels varit bajs och dels trevlig. Lyckades såklart ramla och slå dit ordentligt idag på jobbet. Typiskt mig. Skulle bära ut kycklingar och halkar på golvet och eftersom jag bär kycklingarna med båda händerna så har jag inget att ta emot med så jag landar rakt på höften & armbågen. Aj. Har haft ont varje steg jag tagit hela dagen, hoppas det går över till imorgon. Känner mig som en tant med höftledsproblem eller nåt.

Det som har varit trevligt idag däremot var att jag fikade med Nea & Lizze på stan, köpte ett linne och ska just nu beställa min
kamera :D Leveranstiden är mellan 2-4 dagar vilket betyder att den kan vara min innan helgen - nice!


Kommentarer
Postat av: karin

du! :P hur mycket betalar du för din kamera och var köpte du den? /Karin

Postat av: emelie

beställde den på OnOff för typ 6700, plus ett minneskort :)

2007-10-02 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback