torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder att imorgon är det fredag vilket i sin tur betyder att det bara är två dagar till lördag. Varför är det så bra då kanske ni undrar? Jo, för jag lever i princip för helgerna för det är då allt skoj händer och på lördag blir det party party. Det är riktigt efterlängtat nu eftersom förra helgen blev riktigt lugn.

Idag har jag bl a fixat & städat en massa här hemma bara för att vara snäll, bakat
nallebröd (snart är slut, lika bra att fylla på lagret ;D) och kollat på Ocean's thirteen. Pretty good day än så länge trots att jag vaknade lika tidigt som vanligt.

Vid tolv kommer Nea the hetget hit för vi ska leka idag. Leka med min nya kamera & ta en massa fina kort. Förhoppningsvis fina i alla fall ;) Tur med vädret har vi också, så vi kan gå ut & klicka lite roliga kort. Perfekt. See you later.

Kommentarer
Postat av: Emlie

Ja, haha. Katastrof att missa Heroes! Det har verkligen blivit ett måste ju! Jag var lite busig igår och bad min kompis skicka nästa avsnitt till mig. Kan säga att du har något att se frameot, sviinbra. :D Min kille ska fixa hela säsong ett och två på dvd till mig sen också. Då kommer det bli maraton kan jag lova! :D

Postat av: turbotrollet

mmm.. Nallebröd.. faktiskt länge sedan sist. hm

2007-10-18 @ 22:22:33
URL: http://turbotrollet.blogspot.com
Postat av: emelie

är beroende av nallebröd, klarar mig inte utan det :P

2007-10-19 @ 06:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback