pepp!

Sitter här, fortfarande i pyjamas och väntar bara på att tiden ska gå. Har inte gjort så överdrivet mycket idag utan mest försökt ladda inför kvällen då det är party party för hela slanten som gäller. Förfest hos Jenny och sen utgång på Lorden, och jag hoppas på det bästa för just nu är jag sjukt laddad! Har inhandlat mina vanliga förnödenheter inför en partykväll: apelsinjuice, russin & jordnötter. Perfekt ;D

Nu ska jag snart ta en lång dusch, måla naglarna och så småningom börja göra mig iordning på riktigt inför kvällen. Nice! Men först ska jag baka persiska valnötskakor, bara för att jag är sugen och det är sjukt
enkelt att göra.

Förresten så är det skoj att se hur många det är som helt plötsligt fixat en egen bilddagbok, anonymt eller ej, sen jag gjorde så att man var tvungen att vara medlem för att se min ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback