som vanligt på morgonen: uttråkad

Vad:
Har du på dig idag? just nu pyjamasbyxor & snobbenlinne. Mys!
Har du för frisyr? rufsigt värre.
Ska du göra innan dagen är slut? slappa & sen vet jag inte ;P
Ska du göra imorgon? jobba & kanske träffa sis :)
Åt du senast? 
nallebröd till frukost. Mumsigt värre!
Är det allra bästa med dig? jadu?
Ogillar du hos dig själv? stuff.
Lyssnar du på för låt just nu? Daughtry - home. 

Vem:
Kramade du senast?
mammsen, tror jag.
Saknar du? många.
Vill du spotta på? idiotas.
Skulle du vilja se ut som? Hayden Panettiere är söt som få.
Gjorde dig arg senast? säkert pappa & hans ljud. Haha.

Kan du:
Simma fjärilsim? nicht.
Stå på ett ben? haha, yes!
Sjunga riktigt höga toner? hrm, nej...
Baka? japps, DET kan jag i alla fall ;D
Göra volter?trampolinen, ja.
Ditt eget mobilnummer? ja, det kan ju vara en fördel kanske?

Har du:
Pallat äpplen? tjaa, när jag var liten kanske...? :P
Tappat något värdefullt i toaletten? hehe, faktiskt inte ;D
Skrikit åt en lärare? nepp, men varit mindre trevlig. Svårt att vara annat mot Ingemar.
Förlorat någon nära vän? ja.
Varit i Asien? nej, men vill vill vill!

Kommentarer
Postat av: elin

mötte ingmar på stan idag :O hade dock bråttom till körskolan så slapp undan men han hann ändå säga typ 3 sjuka grejer! haha :P

2007-09-17 @ 22:55:16
Postat av: emelie

usch & fy. Jag hade sprungit ;D

2007-09-18 @ 07:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback