update before work

Jag har konstiga uppdateringrutiner nu för tiden har jag märkt. Publicerar bara en massa inlägg på morgonen innan jobbet och sen ingenting under resten av dagen. Har för mycket annat för mig så jag får inte tid. Jobbar och sen är det en massa på tv nu för tiden som jag måste se (Idol, Top Model & Heroes) som tar upp tiden. Hatar att vara uppbunden & följa en massa program på tv, men de tre vill jag ju bara inte missa...

Anywyas så mår jag fortfarande rätt kasst. Knarkade lite panodil innan jag åkte till jobbet igår, så det är väl lika bra att göra likadant inför dagens pass. Däremot så är jag lite deprimerad. Jag har längtat efter att boxas igen och första passet sen i våras är ikväll men eftersom jag mår som jag mår kan jag ju inte träna. Sjukt bittert.

Jag har förresten bytt visningsbild igen eftersom jag tröttnade på den andra. Tog en bild från
Rhodos (därav partyhöjarna i håret ;D). Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Alle

Snart börjar säsong 2 av heroes ju..du e efter:P Finns hur mycket roliga klipp på hemsidan som helst om det...checka in dom:)
Älskar ordet partyhöjare me, låter som nån drog.

2007-09-06 @ 09:59:36
Postat av: Fräddie

Den är snyggve, matchar ju bakgrunden ffs ;D

Postat av: emelie

Alle: jag vet ju hur mkt ni har tjatat om Heroes så därför tänkte jag börja se det :P Och partyhöjarna är megabra! ;D
Fräddie: tack :D & jag vet, det var lite av tanken ;) hehe

2007-09-06 @ 16:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback