beautiful day

Nästan vårväder idag - mys! Fast man känner att det inte är vår för det är kallare i luften men solen tittar fram & bjuder på lite värme i alla fall :) Var uppe på tok för tidigt idag vilket resulterar i att jag känner mig död nu... Jag har tagit en lång dusch, kollat på halva av gårdagens avsnitt av Heroes, fixat till mitt rum lite granna, bakat nallebröd & biscotti och det bästa av allt: hämtat kameran på posten.
Från och med nu älskar jag OnOff. Beställde kameran i tisdags och idag har jag den, det är bra jobbat! Kan inte börja leka med den eller lära mig hur allt fungerar förrän jag laddat batteriet tyvärr, men imorgon så :D

Nu ska jag snart laga mig lite lunch innan jag ska jobba mellan klockan två och halv åtta. Känner inte alls för att jobba, vill bara vara hemma & lära mig kameran ju. Blö. När jag kommer hem ikväll så blir det lite idol-kväll här hos mig med i alla fall Nea som sällskap. Får väl se om någon annan också kommer. Ha en nice dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe ja precis. Men jag är en kattmänniska :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback