sick and tired

Sjukt seg dag... Mår fortfarande inte bra så hade egentligen velat sjukanmäla mig men när jag tänker på hur mycket pengar jag skulle förlora på det så är det inte ett alternativ. Har längtat efter att få jobba en söndag eftersom man tjänar så sjukt mer mer, har t.o.m. betald rast, så här ska jobbas no matther what! ;D Är ju inte sjuk på det sättet att det är någon risk för andra så.

För att ha något att göra så har jag bakat både
nallebröd & havrebröd/kakor, nördat lite här och kollat på Hitta Nemo (var bara tvungen, haha!). Försökte även sova en stund men det gick inte så bra :P Började kolla lite på Idol eftersom jag missade det i fredags men jag la ner det. Blir bara irriterad när de som är bra åker ut och Sam får stanna kvar. Det  ser för övrigt ut som om han ska skita på sig när han sjunger, what's up with that?

Nu ska jag snart göra mig lite iordning, fixa lite lunch och se blir det jobb resten av dagen. Blö. Ha en bra söndag allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback