älskade fredag

Idag är det fredag - underbart! För det betyder att det är lördag imorgon vilket i sin tur betyder att det är utgång. Är riktigt laddad faktiskt, sjukt längesen jag var på Lorden här i stan nu!

Jag har varit väldigt effektiv idag och bakat en massa eftersom mina "förråd" i frysen nästan var slut, så det har bakats både
nallebröd & havrekakor/bröd. Så nu klarar jag mig ett tag till ;) När jag ändå var igång i köket så passade jag på att baka min favorit, nötpaj, som jag tänkte mumsa på när jag kommer hem ikväll. För nu ska jag snart ta bussen in till stan för att hälsa på mormor & morfar lite, vilket var väldigt längesedan. Sen ska jag hälsa på sis & Tea lite med, saknar dom redan! Är ju ledig idag så man får väl ta vara på det på någon sätt :)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag vill också baka, men jag är så kass på att få tummen ur...haha :o)

Postat av: Anonym

ja skönt!

2007-11-16 @ 17:20:11
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback