Tjejsnack v. 35 - sommaren 2007


Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Rhodos, HelsingborgÖstersjöfestivalen var några höjdpunkter :D

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!

sommaren har varit bra och jag har gjort mycket skoj men jag är ändå besviken. Kändes aldrig riktigt som om det var sommar...
Har du rest något, var?
yes, Rhodos med girlsen :D & diverse ställen inom Sverige: Malmö, Helsingborg & Göteborg.

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
har ju inte blivit så mycket av det i sommar, har inte ens badat i Sverige i år. Hur illa är inte det? Har inte riktigt varit tid eller väder till det men annars är det verkligen inte fel!

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
sola, bada & grilla med trevligt folk :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Kihlberg

Tror du jag blir avis eller? jag VILL med träffa Erik :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback